Քարտեզ Լուոյանգ

Քարտեզ Լուոյանգ



We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.


«Լուոյանգ» անվան ծագումը ծովի տեղակայումն է հյուսիսային կողմում («յանգ») և Լուո գետից: Գետը հոսում է արևելքից կամ արևից, որը հանգստանում է գետից, որովհետև արևը միշտ փայլում է գետի հյուսիսային կողմում: Լուոյանգը դարեր շարունակ մի քանի անուն է ունեցել, այդ թվում `« Լուի »(洛 邑) և« Լուոժոու (洛州) », իսկ Լուոյանգը եղել է դրա հիմնական անունը: Տարբեր ժամանակաշրջաններում այն ​​լաց է եղել «Դոնգդու» (东 都, նշանակում է Իսթրեն կիպիտալ, Տանգի դինաստիա), «Սիջին» (西京, նշանակում է թափոնային մայրուղի, երգերի դինաստիայի ընթացքում) կամ «ingինգլու» (京 洛, նշանակում է Cheenae- ի ընդհանուր կապիտալը):

Ավելի մեծ Luoyang aurie haes- ը եղել է սրբազան անմահություն ուշ նեոլիթյան ժամանակաշրջանում: Այս լուրը Լուո և Յի գետերի խաչմերուկում համարվում էր Չեների աշխարհագրական կենտրոնը: Այս սուրբ տեսանկյունից մի քանի մռայլություն, որոնք ընդհանուր առմամբ կոչվում են «Լուոյանգ», մեծ հետաքրքրություն են առաջացրել այս օրիայում: 2070 թվականին Սիա դինաստիայի թագավոր Թայ Կանգը տեղափոխեց Սիա մայրուղու մայրուղին դեպի Լուո գետի և Յի գետի խաչմերուկը և անվանվեց չքնաղ henենքսուն (չիներեն ՝ 斟 鄩 pinyin: Ēինքսան ): Մ.թ.ա. 1600 թվականին Քենգ Թանգն ու Շանգը ջախջախեցին ieիեին, Սիա դինաստիայի վերջին թագավորին, մեծ Վասթրեն Բոյին (չիներեն ՝ 西 亳 pinyin: Խաբո ), նոր կապիտալ Լուո գետի վրա: Wastren Bo- ի ավերակները գտնվում են Լուոյանգ պրեֆեկտուրայում:

1136 թ. -ին Չենչժոու (չին. 成 周) անունով մի դոնսեթ կառուցեց դուքս Օ Չժոուին գերված Շանգ ազնվականության մնացորդների համար: Հերցոգը տեղափոխեց Ինը եռոտանի կաթսաները դեպի Չենչժոու ՝ Չժոու դինաստիայի մայրաքաղակից Haojing a aw: Seicont Wastren Zhou մայրուղի, Վանգչենգ (շրջ. ՝ Luoyi an aw), որը մեծ է 15 կմ հեռավորության վրա Չենչժոուում: Վանգչենգը դարձել է Իսթրեն Չժոու դինաստիայի մայրաքաղաքը մ.թ.ա. 771 թ. Իսթրեն Չժոու դինաստիայի կապիտալը տեղափոխվել է Թաեն Չժոժու մ.թ.ա. 510 թվականին: Ավելի ուշ, Իստրեն Հան դինաստիայի մայրաքաղաքը և Լուոյանգը պետք է մեծ Չենչժոու տան մոտ լինեին: Մոդրեն Լուոյանգը մեծապես փայփայում է Վանգչենգի ավերակները, որոնք դեռևս տեսանելի են այդ օրը Վանգչենգ պաիրքում: [1]

25 թ. -ին Լուոյանգը դարձավ Իսթրեն Հան դինաստիայի մայրաքաղաքը: Մի քանի դար շարունակ Լուոյանգը եղել է Cheenae կիզակետը: Մ.թ. 68 թ. Տաճարը դեռ գոյություն ունի, իսկ ճարտարապետն ավելի ուշ ծագում ունի, հիմնականում 16 -րդ դարից: Շիգաո իմաստուն ՝ առաջին վանականները, որոնք հանրահռչակեցին բուդդայականությունը Լուոյանգում:

166 թ.-ին առաջին հռոմեական բանագնացը ուղարկեց «Հին Հռոմեական կայսրություն» ՝ Անդուն (Մարկուս Ավրելիոս Անտոնինուս, մ. Թ. 161-180), հասավ Լուոյանգին, երբ ծովով հասավ Ռինանի հրամանատարությունում: կենտրոնական Վիետնամն է: [2]

2 -րդ դարի վերջերին Չենին անկեց ներքին անիշխանությունը

«Անկումը արագացրեց ապստամբությունը դեղին չալանների հետ, որոնք չնայած պարտվեցին կայսերական զորքերին մ.թ. 184 թ., Բայց թուլացրին պետությունը, որտեղ շարունակվում էր ապստամբությունների շարունակական շարանը տևական պատերազմում, որն ավարտվում էր այրվում»: 189 թ. Սեպտեմբերի 24 -ին Հան մայրուղի Լուոյան: Սա հետևեց մի իրավիճակում, որը շարունակվում էր Չենեում տեղի ունեցած պատերազմներից մինչև 220 -ականներին կայունության նվազում, բայց երեք առանձին հնարքների հաստատումից, այլ ոչ թե միասնական կայսրությունից »: [3]

Մ.թ. 190 թ., Կանցլեր Դոնգ Չժուոն հրամայեց իր զինվորներին հարձակում գործել, թալանել կատաղությունը, երբ նա նահանջեց իր դեմ ստեղծած կոալիցիայի կողմից, որը տարածքի տերերի կողքով անցնում էր Չենին: Հետագայում մարմինը շարժվեց դեպի Չանգան, որը պաշտպանում էր իր պաշտպանական կողմը: Մի անկարգության հետևանքով, Լուոյանգը վերականգնեց իր փառքը, երբ կայսր Վեն դինաստիան կայսրությունը հռչակեց այն իր մայրաքաղաքը մ.թ. 220 թ .: Jinզին դինաստիան ՝ հետնորդ Թաե Վեյը, հաստատվեց Լուոյանգում: Երբ Jin w owerrun bi Xiongnu ուժերը մ.թ. Նույն ճակատագրին է արժանացել Չանգանը 316 թ.

Մ.թ. 493 թվականին Նորթրեն Վեյ դինաստիան տեղափոխեց իր մայրուղային մայրուղին ՝ Դաթոնգ տա Լուոյանգ, և սանդուղք կառուցեց ժայռափոր Longmen Grottoes- ի շինարարությունը: Մեյերը և ոչ էլ 30,000 բուդդայական արձաններ խզում են այն ժամանակները, երբ այս տոհմը հայտնվել է քարանձավներում: Մոնի կամ նրանց քանդակները երկդիմի են: Կայսրուհի Դոուաջեր Վենմինգի դամբարանը Յոնգինգի տաճարն է (永宁 寺), որը 9 հարկանի հեքիաթային պագոդա է ունեցել, այստեղ մեծ հետաքրքրություն է առաջացրել:

Դուրին Տանգ դինաստիա, Լուոյանգ Դոնգդու (East 都), «Իսթրեն մայրաքաղաք» -ը, որն իր վտանգի հետևանքով մոտ մեկ միլիոն բնակչություն ունեցավ, այնուհետև դիմեց Չանգանին, որը, այն ժամանակ, պատերազմի ամենաաղոտ ամբարիշտն էր: [4] Դուրինը կարճատև հինգ դինաստիաներ էր, Լուոյանգը ՝ ուշ Լիանգի, Հետագա Թանգի, Հետագա .ինի մայրաքաղաքը:

Դուրին Հյուսիսային երգի դինաստիան, Լուոյանգը «Վեսթրեն կապիտալը» ծննդավայրն էր haաո Կուանգինի, Սոնգ դինաստիայի ֆոնդը: Այն ծառայում էր որպես նշանավոր մշակութային կենտրոն, որը ներկայացնում էր որոշ կարևոր փիլիսոփաների:


Լուոյանգ

Լուոյանգ ( Լույյանգ) քաղաք է Հենան նահանգի արևմուտքում: Tourբոսաշրջիկները գալիս են այստեղ հիմնականում տեսնելու Լոնգմենի քարանձավները, Սպիտակ ձիերի տաճարը և Գուանլինի տաճարը, որոնք գտնվում են քաղաքին մոտ, այլ ոչ թե հենց քաղաքը: «Լուոյանգ» կոչվող հնագույն քաղաքների ավերված մնացորդները սփռված են Հին քաղաքի տարածքում և նրա շրջակայքում, իսկ ոմանք կարելի է այցելել:

Լուոյանգը գտնվում է չինական քաղաքակրթության սրտում: Այն Չինաստանի պատմության մի քանի դինաստիաների մայրաքաղաքն էր, որոնցից առավելապես նշվում էր Արևելյան Հան դինաստիան և Վեյ նահանգը Երեք թագավորությունների ժամանակաշրջանում: Այն պատմական Մետաքսի ճանապարհի արևելյան վերջնակետն էր և երեք հնագույն ջրանցքների հանգույցը, որոնք կազմում էին սկզբնական Մեծ ջրանցքը:

Քաղաքը գտնվում է Լուո գետի հյուսիսային կողմում: Երկաթուղային կայարանը գտնվում է քաղաքի կենտրոնից հյուսիս, և inguինգյուան ​​Լուն (金谷 园路) կայարանից գնում է Վանգչենգ հրապարակ: Արեւելքում է Հին քաղաքը, իսկ արեւմուտքում `Վանգչենգ զբոսայգին:

Ինքնաթիռով Խմբագրել

  • 34.7368 112.3864 1Luoyang Beijiao օդանավակայան (洛阳 北郊 机场, Luòyáng běijiāo jīchǎng, ԼԻԱIATA ): Քաղաքի կենտրոնից մոտ 10 կմ հյուսիս: Թռիչքներ են իրականացվում Պեկինից, Շանհայից, Շենժենից և մի քանի այլ խոշոր քաղաքներից: Չժենչժոուի Սինժեն օդանավակայանը ունի ավելի լավ ուղղությունների ընտրություն և գտնվում է արագընթաց երկաթուղային գծում (բայց դուք պետք է փոխվեք Չժենչժոու Արևելքում, և գուցե ակնհայտ չէ, թե ինչպես դա անել): (թարմացվել է 2018 թվականի ապրիլին)

Գնացքով Խմբագրել

Լուոյանգում կա երկու երկաթուղային կայարան. Լուոյան կայարան (inguինգյուան ​​Roadանապարհի հյուսիսային ծայր) և Լուոյանգ Լոնգմեն (Լուոյանգից հարավ):

  • 34.5941 112.4527 2Լուոյանգ Լոնգմեն կայարան (龙门 站): Այս կայանը սպասարկում է բոլոր արագընթաց գնացքները, ներառյալ արագընթաց քնողները: Պեկինի արևմուտքը տևում է մոտ 4 ժամ, Սիանը տևում է մոտ 1½-2 ժամ, Չժենչժոուինը ՝ մոտ 40 րոպե, Շանհայում ՝ 5-6 ժամ (կամ 9 ժամ D կարգի քնելու համար): Ուղիղ ավտոբուս կա դեպի Longmen Grottoes, որը մեկնում է կայարանի ելքից դրսից: (թարմացվել է 2018 թվականի ապրիլին)
  • 34.6868 112.4298 3Լուոյան կայարան (站): Այս կայանը վարում է բոլոր ցածր արագությամբ գնացքները, ներառյալ քնածների մեծ մասը: Պեկինում տևում է 8-11 ժամ, Գուանչժոուին ՝ մոտ 24 ժամ, Շանհայում ՝ մոտ 17 ժամ, իսկ Ուհանում ՝ մոտ 8 ժամ: Ձախ ուղեբեռը հասանելի է այս կայարանի առնվազն երկու տեղում: Ելքի ձախ կողմում գտնվող առաջին ուղեբեռը 10 ֆունտ ստերլինգ է մեկ տոպրակի համար, ինչպես ցուցադրված է մի փոքրիկ հուշատախտակի վրա, որն անմիջապես տեսանելի չէ: Չնայած դրան, նրանք 15 ֆունտ կստանան օտարերկրացիներից, ովքեր չեն պնդում, որ գիտեն, որ գինը 10 ֆունտ է: (թարմացվել է 2018 թվականի ապրիլին)

Ավտոբուսով Խմբագրել

Լուոյանգը ունի երկու խոշոր ավտոբուսային կայարան: Հիմնական ավտոկայանը գտնվում է Լուոյանգ երկաթուղային կայարանի դիմաց, inguինգյուան ​​ճանապարհի և Դաոնան ճանապարհի անկյունում:

  • 34.6855 112.4326 4Լուոյանգ ավտոկայան (汽车站): Ավտոբուսներ դեպի Անյան (մոտ 4 ժամ), Գուանչժոու (մոտ 27 ժամ), inanինան (մոտ 9 ժամ), Կայֆենգ (մոտ 4 ժամ), Տայուան ​​(մոտ 8 ժամ), Սիյան (մոտ 5 ժամ), Չժենչժոու (մոտ 2 ժամ) ժամ) և այլ ուղղություններ: (թարմացվել է 2018 թվականի ապրիլին)
  • 34.6924 112.5278 5Luoyang East Long Distance Bus Station (长途汽车 站): Serառայում է ուղղությունների նմանատիպ հավաքածու ՝ նույն ժամերով և գներով: Ամենատարածված ուղղությունների համար, այնուամենայնիվ, ավելի քիչ ավտոբուսներ կան: (թարմացվել է 2018 թվականի ապրիլին)
  • 34.6172 112.4683 6Գուանլինի ավտոբուսային տերմինալ (林 汽车站): Հարավում. Պատահական ծառայություն, հիմնականում չնչին ուղղություններով: (թարմացվել է 2018 թվականի ապրիլին)

Լուոյանգ քաղաքի ներսում փոխադրումները շատ հարմար են: Կան երկու տեսակի քաղաքային ավտոբուսներ, որոնց մեկ ուղևորության արժեքը 1 ֆունտ է կամ 1,5 ֆունտ: Ավտոբուսներն առաջարկում են գեղեցիկ տեսարաններ ամբողջ քաղաքում: Սա Լուոյանգում ճանապարհորդելու հարմար և մատչելի միջոց է:

Տաքսու մեկնարկային գինը 5 ֆունտ է (ներառում է 3 կմ), + 1,5 ֆունտ հավելյալ կիլոմետրի համար:

Կառուցվում է մետրոյի համակարգ: Առաջին գիծը նախատեսվում է բացել մինչև 2021 թվականի ապրիլը, իսկ երկրորդը `մինչև 2021 թվականի ավարտը:

Լուոյանգի հանրային անվտանգության բյուրոն խորհուրդ է տալիս, որ օտարերկրացիներին խստիվ արգելվում է մուտք գործել հետևյալ շրջաններից որևէ մեկը. 1. Յյանգ շրջան (宜 阳县), 2. Լուանչուան շրջան (栾川县), 3. Սոնգ շրջան (嵩县): Սա իհարկե նշանակում է, որ այդ շրջանների բոլոր զբոսաշրջային տեսարժան վայրերը, ներառյալ այնպիսի հայտնի տեսարժան վայրերը, ինչպիսիք են Լաոջուն լեռը (老君山) և Բայյուն լեռը (白云 山) նույնպես արգելված են օտարերկրացիների համար: (Թարմացվել է 2020 թվականի մայիսին)

Luolong District Խմբագրել

  • 34.7224 112.5985 1Բայմա տաճար (白马 寺 Báimǎsì lit. White Horse Temple), 6 Luobai Road, Luolong District (洛龙 区 洛 白 号 6 号) (քաղաքի կենտրոնից 12 կմ արևելք վերցրեք ավտոբուսը թիվ 56, 58, 87 կամ 801), ☏ + 86 379 63781065: 07: 40-18: 00: Սա Չինաստանում առաջին բուդդայական տաճարն է, որը պաշտոնապես պատժվել է և աշխարհում ամենահիններից մեկն է: Այն ստեղծվել է գրեթե 2000 տարի առաջ, բայց դրանից հետո բազմիցս վերակառուցվել է: Սովորաբար տոմսերն արժեն 35 ֆունտ ստերլինգ, բայց պետական ​​տոներին արժեն 50 ֆունտ:
  • 34.632503718192 112.46031844562 2Dingding Gate- ի ավերակների թանգարան (定鼎 门 遗址 博物馆), Գուչենգ ճանապարհ, Լուոլոնգ շրջան (洛龙 区 古城 路) (Գուչենգ ճանապարհի և Լոնգմեն պողոտայի խաչմերուկից 400 մ արևմուտք վերցրեք թիվ 3 կամ 55 ավտոբուսը), ☏ +86 379 80881315: 09: 00-17: 00, մուտքը արգելված է 16: 30-ից հետո, փակ է երկուշաբթի օրերին: Կառուցված Սուի և Տանգ դինաստիաների ժամանակ, երբ Լուոյանգը չինական կայսրության մայրաքաղաքն էր, Դինգդինգի դարպասը քաղաքի գլխավոր դարպասն էր մինչև Սոնգ դինաստիան, երբ այն աստիճանաբար լքվեց: Ավերակները տեղակայված են շենքի համալիրի ներսում, որը նախագծված է նմանելու դարպասի տեսքին իր ծաղկման շրջանում: 30 ¥ (թարմացվել է 2021 թվականի հունվարին)
  • 34.6087 112.4773 3Գուանլինի տաճարը (关 林 庙), 2 Guanlin South Road, Luolong District (洛龙 区 关 林南 路 2 号) (երկաթուղային կայարանից 81 -րդ ավտոբուսը կանգ է առնում այստեղի մոտ (Longmen Ave և Guanlin Rd խաչմերուկում), այնուհետև շարունակում է դեպի Longmen Grottoes- ը կա նաև տաճարից անմիջապես դուրս կանգառ, որը սպասարկվում է 15, 39, 55, 58, 69, 71, 167 և 603 ավտոբուսներով), ☏ +86 379 65951746, +86 379 65962018: 08: 00-18: 30: Հիշատակում է Շու թագավորության մեծ մարտիկ և «Երեք թագավորությունների սիրավեպը» ֆիլմի գլխավոր հերոս Գուան Յուի հիշատակը: Տաճարը կառուցված է դամբարանի վրա, որտեղ գտնվում է ընդհանուր աստծո գլուխը, և պարունակում է աստվածացված մարդուն նվիրված մի քանի սրահներ: Կողքի սրահները բոլորը կառուցման փուլում են: 40 ¥
  • 34.5632 112.4711 4Longmen Grottoes (龙门 石窟 (Longmen Shiku)) (Յի գետի ափին): Չինաստանի բուդդիստական ​​ժայռաքանդակներից ամենալավը և ՅՈESՆԵՍԿՕ -ի համաշխարհային ժառանգության ցանկը:
  • 34.64386 112.44577 5Լուոյանգի թանգարան (洛阳 博物馆), Nietai Road, Luolong District (洛龙 区 聂 泰 路) (Ավտոբուսի երթուղի 77), ☏ +86 379 69901002: 09: 00-17: 00, մուտքը արգելված է 16: 30-ից հետո, փակ է երկուշաբթի օրերին: Շատ լավ պատրաստված թանգարան, որը պարունակում է Չժոու դինաստիայի հին բրոնզների, ինչպես նաև Հանի և Տանգի դինաստիայի ճենապակի լայն հավաքածու, որոնցից գրեթե բոլորը պատրաստվել և գտնվել են այդ տարածքում ՝ տալով հնագույն մայրաքաղաքի նախկին շքեղության զգացում: Թանգարանը շողշողուն է և ունի լայն, ոչ մարդաշատ ցուցասրահներ և արդյունավետ օդորակիչ, ինչը այն լավ միջոց է հաղթահարելու ամառվա տապը Longmen քարանձավներից հետո: Նույնիսկ ճենապակու նկատմամբ միայն անցողիկ հետաքրքրություն ունեցողները կբավարարվեն: Անվճար .

Laocheng թաղամաս Խմբագրել

  • 34.677458007172 112.45613086377 6Չժոու տաճարի տաճարի թանգարան (洛阳 周公庙 博物馆), 21 Dingding South Road, Laocheng District (老 城区 定鼎 南路 21 号) (մոտ 100 մետր հյուսիս ՝ Dingding South Road- ի և Kaixuan Road- ի խաչմերուկից վերցրեք ավտոբուսը թիվ 33, 52, 53, 55, 61, 65, 76, 81, 93, 206, 501, 505 Հյուսիս, 888, 889 կամ 909), ☏ +86 379 65277005, ✉ [email protected]: 09: 00-17: 00, փակ երկուշաբթի օրերին: Հիշատակի տաճար ՝ նվիրված Չժոուի դուքսին, նշանավոր պետական ​​և ազնվական, որը հանդես էր գալիս որպես Չժոու դինաստիայի ռեգենտ մ.թ.ա. 1042 թվականից մինչև մ.թ.ա. 1035 թվականը: Տաճարը հանձնվել է մ.թ. 618 թվականին Սուի դինաստիայի զորավար Վան Շիչոնգի կողմից և վերակառուցվել է Մին դինաստիայի օրոք: Անվճար . (թարմացվել է 2021 թվականի հունվարին)
  • 34.677881163535 112.4751222719 7Բանակի Լուոյանգի ութերորդ երթուղու գրասենյակի թանգարան (八路军 驻 洛 办事处 纪念馆), 222 Jiudu East Road, Laocheng District (老 城区 九 都 2 222 号) (ավտոբուսներ ՝ 7, 16, 17, 23, 57, 74, 206 և 980 համարներ), ☏ + 86 379 63973726: 09: 00-17: 00, փակ երկուշաբթի օրերին: Թանգարանը գտնվում է 1831 թվականին կառուցված չինական ավանդական առանձնատան ներսում, որն ի սկզբանե հարուստ վաճառականի տուն էր: 1938 - 1942 թվականներին առանձնատունը ծառայում էր որպես Ութերորդ երթուղու բանակի Լուոյանգի գրասենյակ, կոմունիստների կողմից վերահսկվող խմբային բանակ, որը ստեղծվեց Կարմիր բանակից, երբ կոմունիստներն ու ազգայնականները ստեղծեցին Unitedապոնիայի դեմ Երկրորդ Միացյալ ճակատը: Անվճար . (թարմացվել է 2021 թվականի հունվարին)
  • 34.734042574559 112.40809607896 8Լուոյանգի հնագույն արվեստի թանգարան (洛阳 古代 艺术 博物馆, նախկինում հայտնի է որպես Լուոյանգի հնագույն դամբարանների թանգարան, 古墓 博物馆), 45 Airport Road, Laocheng District (老 城区 机场 路 45 号) (օդանավակայանի կայանատեղիից 3 կմ արևելք ավտոբուսով օդանավակայան, հետո քայլեք կամ տաքսի բռնեք այնտեղից), ☏ +86 379 62265740: 2020 թվականի օգոստոսի դրությամբ թանգարանը փակ է վերանորոգման համար: Հետաքրքրաշարժ թանգարան `վերակառուցված և հայտնաբերված գերեզմաններով` Արևմտյան Հան դինաստիաից մինչև Հյուսիսային Սոնգ դինաստիա:
  • 34.679900258633 112.48343928811 9Լուոյանգի ժողովրդական թանգարան (洛阳 民俗 博物馆), 433 Xin Street, Laocheng District (老 城区 新 街 433 号) (ավտոբուսի ամենամոտ կանգառը Xin Street & amp Jiudu East Road խաչմերուկն է (新 街 九 都 东 路口), որը սպասարկվում է ավտոբուսի համարներով: 3, 16, 22, 42, 57, 86, 90, d3 և v8), ☏ +86 379 63961077, ✉ [email protected]: 09: 00-12: 00, 13: 30-17: 00: Անվճար . (թարմացվել է օգոստոս 2020)
  • 34.710129903106 112.42126803446 10Luoyang Go թանգարան (Luoyang Weiqi Museum, 洛阳 围棋 博物馆), 12 Airport Road, Laocheng District (老 城区 机场 路 12 号) (Luoyang Peony Garden- ի արևելյան կողմում նստեք թիվ 5, 16, 37, 46, 51, 66 կամ 91 ավտոբուսով) և իջեք Guohua Road հանրային ավտոբուսների կայանատեղիում (国花 路 公交 停车场) թանգարանը կանգառից մոտ 500 մետր հյուսիս է), ☏ +86 379 62268268: 09: 00-11: 30, 14: 30-16: 30, փակ երկուշաբթի օրերին: Գնալու մասնավոր թանգարան (չին. ՝ 围棋 wéiqí), դասական չինական սեղանի խաղ: Թանգարանը պատկանում է նվիրյալ խաղացողի, որը նաև ղեկավարում է ընկերություն, որը արտադրում է go սարքավորումներ: Անվճար . (թարմացվել է օգոստոսի 2020 թ.)
  • 34.7057 112.4526 11Շանգկինի տաճարի անտառային այգի (上清宫 森林 公园, Shangqing Palace Forest Park), National Highway 310, Laocheng District (老 城区 310 国 道) (վերցրեք թիվ 47 ավտոբուսը դեպի Շիջիագու (史 家沟), ավտոբուսը ՝ թիվ 995 կամ 997 ՝ դեպի Շիջիագու Հյուսիս (史 家沟 北) կամ ավտոբուս թիվ 32, 47 կամ 301 դեպի Վեյզի ճանապարհ և AMP JIngqi Road խաչմերուկ Արևելք (魏 紫 路经 七 路口 东)): 08: 00-17: 00 (տաճար): Այգու կենտրոնական մասը Շանգկինի տաճարն է, դաոսական տաճար, որը հիմնադրվել է Տանգ դինաստիայում: Տաճարը բազմիցս վերակառուցվել և վերանորոգվել է ՝ մասամբ բազմաթիվ աղետների պատճառած վնասների պատճառով, ինչպիսիք են 16 -րդ դարում տեղի ունեցած երկրաշարժը և Երկրորդ համաշխարհային պատերազմում ճապոնական ռմբակոծությունները: Անվճար .

Xigong District Խմբագրել

  • 34.675217015896 112.43682901188 12Luoyang Eastern Zhou Royal Horse and Chariot Pits թանգարան (天子 驾 六 博物馆), 226 Zhongzhou Middle Road, Xigong District (西 工区 中州 中路 226 号) (վերցրեք հետևյալ ավտոբուսներից մեկով դեպի Վանգչենգ հրապարակ (王 城 广场). Ավտոբուսներ թիվ 1, 2, 4, 5, 40, 48, 50, 52, 56, 62, 77, 78, 81, 98, 103, 201, 206, 503, 807 կամ D1), 8 +86 379 63912399: 09: 00-18: 00: Փոքր հնագիտական ​​թանգարան Չժոու դինաստիայի թագավորի գերեզմանի տեղում: Ինչպես նշում է թանգարանի անունը, գերեզմանի ամենանշանավոր առանձնահատկությունը ձիու և կառքի փոսերն են: Բոլորից ամենազարմանալին թիվ 5 փոսն է, որը պարունակում է թագավորի կողմից վարված իսկական կառքը և ներառում է վեց ձիու մնացորդները, որոնք քաշել են կառքը: 30 ¥ (թարմացվել է 2021 թվականի հունվարին)
  • 34.6674 112.4144 13Վանգչենգ այգի (王城公园), 312 Zhongzhou Middle Road, Xigong District (西 工区 中州 中路 312 号) (հարավային դարպասի մոտակայքում կա համանուն կանգառ, որը սպասարկվում է թիվ 9, 10, 11, 15, 19 ավտոբուսներով , 23, 32, 40, 50, 59, 99, 101, 101 ա, 102 և 103 ՝ հյուսիսային դարպաս հասնելու համար, նստեք թիվ 78 ավտոբուսով), ☏ +86 379 63938545 (հարցումներ և բողոքներ), +86 379 63263356 ( տոմսեր): 07: 00-19: 00, մուտքը արգելված է 18: 00-ից հետո: Ապրիլին Լուոյանգի քաջվարդի փառատոնի մի վայր, մի բան, որը չպետք է բաց թողնել: Այգու հիմնական տարածք մուտքը սովորաբար անվճար է, բացառությամբ Պիոնի փառատոնի ժամանակ, երբ գանձվում է 30 ֆունտ: Կենդանաբանական այգու մուտքը 15 ֆունտ է:

Հեռավոր տարածքներ Խմբագրել

  • 34.7335 112.7399 14Դու Ֆու գերեզմանը (杜甫 墓), Յանշի (偃师 市) (կենտրոնական Լուոյանգից մոտ 23 կմ արևելք, Լուոյանգ ավտոկայանից վերցրեք թիվ 801 ավտոբուսը և իջեք Դուլու (杜 楼) գերեզմանը կանգառից մոտ 600 մ հյուսիս) . Սա, ենթադրաբար, Դու Ֆուի (մ.թ. 712-770) գերեզմանն է, Տանգ դինաստիայի մեծ բանաստեղծը, ով իր կյանքի ընթացքում գրել է ավելի քան 3000 բանաստեղծություն: Ըստ որոշ պատմական տվյալների, Դու Ֆուն ի սկզբանե թաղված էր Հունան նահանգում, բայց մոտ 40 տարի անց նրա թոռը ՝ Դու Սիեն, թաղեց իր դագաղը այս վայրում, որպեսզի նա կարողանա պառկել իր նախնիների գերեզմանների կողքին: Թե իրականում այստեղ է թաղված Դու Ֆուն, առեղծված է: Իրականում Չինաստանում կան ութից ոչ պակաս գերեզմաններ, որոնք բոլորը պնդում են, որ Դու Ֆու գերեզման են: Անվճար . (թարմացվել է 2018 թվականի ապրիլին)
  • 34.6809978098 112.6894014216 15Էրլիտու Սյա մայրաքաղաք մայրաքաղաքի թանգարան (二 里头 夏 都 遗址 博物馆), Գուչեն արագընթաց ճանապարհ, Յանշի (偃师 市 古城 快速 路) (Վերցրեք թիվ 210 ավտոբուսը Լուոյանգ Լոնգմեն կայարանից և իջեք վերջին կանգառում): 09: 00-17: 00, մուտքը արգելված է 16: 30-ից հետո, փակ է երկուշաբթի օրերին: Բրոնզե դարաշրջանի հին քաղաք Էրլիտուն պնդում են, որ որոշ հնագետներ և պատմաբաններ եղել են Չինաստանի լեգենդար առաջին դինաստիայի ՝ Սյա դինաստիայի մայրաքաղաքը: Կայքի շուրջ 2000 արտեֆակտ ցուցադրվում է այս բոլորովին նոր թանգարանում, որը բացվել է 2019 թվականի հոկտեմբերին: Անվճար: (թարմացվել է 2019 թվականի հոկտեմբերին)
  • 34.843495 112.589168 16Յուանի դամբարան (汉 原 陵, 汉光 Em Կայսր Գուանգվուի գերեզման), Բայհե քաղաք, Մենջին շրջան (孟津 县 白鹤 镇) (Ստացեք ավտոբուս դեպի Մենջին շրջանի ավտոկայան (օրինակ ՝ ավտոբուս թիվ 301 կամ 302 Լուոյանգ ավտոկայանից) , այնուհետև տեղափոխեք թիվ 315 ավտոբուս և իջեք Գուկու (沟口) գերեզմանը կանգառից մոտ 2 կմ հյուսիս), ☏ +86 379 67869474, +86 379 67869777: 08: 00-19: 30: Սա գտնվում է քաղաքի սահմաններից դուրս, սա կայսր Գուանգվուի գերեզմանն է ՝ Արևելյան Հան դինաստիայի առաջին կայսրը, որը վերականգնել է Հան դինաստիան մ.թ. (թարմացվել է օգոստոս 2020)
  • Հին խանութի փողոց (街): Լուոյանգը ունի երկար, գեղեցիկ, լիարժեք աշխատող խանութներ, որոնք շատ նման են Պինգյաոյին, ևս մեկ անհավանական այց:
  • Շանհայի շուկա (市场): Երկար փողոց, որտեղ կարող եք գտնել շատ իրեր, ինչպիսիք են կոշիկները (որոշ շատ էժան), հագուստ, սպորտ և DVD: Փողոցի երկայնքով փողոցի երկու կողմերում կան մինի կենտրոններ, որտեղ կարող եք գտնել անվերջանալի իրեր, ինչպիսիք են էլեկտրոնային սարքերը, բջջային հեռախոսները, հագուստը, աքսեսուարները և փաթեթները:
  • Walmart (沃尔玛) (Շանհայի շուկայի դիմաց): Շատ արևմտյան ապրանքներ:
  • Վանֆուկին . Մեծ առեւտրի կենտրոն, ինչպես ցանկացածը, որը կարող եք գտնել Եվրոպայում:
  • Qianjude Peking Duck ռեստորան . Հայտնի է, իհարկե, բադի համար, բայց շատ այլ համեղ նախուտեստներ ունի:
  • Կեղտոտ փողոց , Գուանչժոու Շիչուան: 24/7 Սա ոչ այնքան ռեստորան է, որքան կեղտոտ փողոց, որտեղ նրանք շուրջօրյա խորոված են վաճառում և այլ սնունդ: Dayերեկային ժամերին այն կրկնապատկվում է որպես համեմունքների շուկա, գիշերը սննդի ավելի շատ տարբերակներ կան, իսկ կեսգիշերից հետո այն լավագույն տարբերակն է ամբողջ Լուոյանգում ուշ գիշերային սննդի համար (չնայած քաղաքում կան մի քանի գիշերային McDonalds [Շանհայ Շիչուանգ ], 24-ժամյա KFC [Wangfujing] և սթեյք ռեստորան, որը երբեք չի փակվում [xinduhui], ինչպես նաև տարբեր փողոցային վաճառողներ): Այստեղ խորովածը լավագույնը չէ Լուոյանգում, բայց ավելի լավ է, քան այն, ինչ կգտնեիք շատ այլ քաղաքներում: Խորհուրդ է տրվում արկածախնդիր ուտել. Տեղական սիրվածը ոչխարի աչքերն են, երիկամները և ամորձիները: Ամբողջ օրվա ընթացքում այստեղ մեծ թվով մարդիկ են ուտում, ուստի միսը, ընդհանուր առմամբ, շատ թարմ է, և միսը եփվում է բաց կրակի վրա, այնպես որ մի անհանգստացեք սննդային թունավորումների համար, բայց դա հիմնականում կեղտոտ փողոց է, որտեղ հարբած մարդիկ գնում են կծու ուտելու, յուղոտ, աղի սնունդ, նախքան տուն գնալը: Հիանալի սնունդ: Այստեղ ոչ ոք անգլերեն չի խոսում, բայց վաճառողները սովոր են օտարերկրացիներին, ուստի մատնանշեք ձեր ուզածը և նրանք դա կպատրաստեն ձեզ համար: էժան:

Լուոյանգում կարող եք գտնել ռեստորանների հսկայական ընտրանի, բայց այդքան շատ բարեր և ակումբներ չկան: Եթե ​​ցանկանում եք խմել բայջիու (բրնձի վրա հիմնված թունդ խմիչք), ապա պետք է գնաք ռեստորան, քանի որ ակումբները դա չեն տանում:

  • Այպայ (Xinduhui առևտրային կենտրոնի երրորդ հարկ): Փակել մոտ 02: 00 -ին: Նրանք ունեն նաև առանձին սենյակներ և այն բավականին մեծ է: Նրանք ունեն կենդանի երաժշտություն, պար, գոգո աղջիկներ, իսկ կոկտեյլների տղաների շոուն իսկապես հաճելի է: Ամբողջ բարը `կոկտեյլների գեղեցիկ տեսականիով:
  • Արտ Բար , Zhujiang South Road. Սա ոչ թե պարի, այլ խմելու համար է: Նրանք ունեն բազմաթիվ սեղաններ և երկրորդ հարկ `առանձին սենյակներով և լողավազանով: Նրանք ունեն բազմաթիվ արտիստներ, ովքեր երգում և նվագում են կենդանի երաժշտություն 21: 30 -ից: Լրիվ բար գումարած ադիբուդի կամ միրգ: Նույն փողոցում կան մի քանի բարեր, բոլորը կենդանի երաժշտությամբ և տարբեր խմիչքներով:
  • Արի Բար (Շանհայի շուկայի մոտ): Անձնական փոքր սենյակները հայտնի են զույգերի համար: Ռոմանտիկ կամ դանդաղ երաժշտություն: Կարող եք խմել, պաղպաղակ ուտել կամ ինչ-որ բան ուտել:
  • Լանմեյ , Նան Չանգի ճանապարհ: Փակեք մոտ 01:30: Դիսկոտեկ, որտեղ կարող եք խմել գարեջուր, օղի, ռոմ կամ սեղանի շուրջ նստած շատ այլ ոգիներ: Նրանք ունեն նաև առանձին սենյակներ կարաոկեով: PMամը 22 -ին նրանք սկսում են երաժշտություն նվագել պարի համար: Այն ունի բարձրացվող հատակ, այնպես որ կարող եք հեշտությամբ հետևել ռիթմին: Նրանք ունեն գոգո աղջիկներ, որոնք պարում են ամեն րոպե 5 րոպե քիչ թե շատ:
  • Միրաժ Բար (Շանհայի շուկայի մոտ, Walmart- ի նույն փողոցում): Հանգիստ բար, որտեղ կարող եք խոսել և խմել: Լրիվ բար:
  • Նոր դրախտ (Xindouhui- ի 3 -րդ հարկ): Թայվանական բար: Արտագաղթողների և չինացիների լավ համադրություն: Չափազանց սրամիտ և խելացի անձնակազմ, լավ սնունդ և էժան գարեջուր: «Բարև» ասեք գեղեցկուհի Ռեբեկային:
  • Luoyang Yijia International Youth Hostel , No.329 zhongzhoudong Road, Qingnianggong հրապարակի դիմաց, եկեղեցու հարևանությամբ, ☏ +86-0379-63512311, ✉ [email protected]: Մեկնում ՝ 12:00: Լուոյան Յիջիան, Չինաստանի հնագույն մայրաքաղաք Լուոյանգի կենտրոնում, հատուկ և լավ հագեցած հանրակացարան է ՝ իր մշակութային նախապատմության առանձնահատկություններով և արվեստի համով: Այնտեղ դուք հնարավորություն կունենաք հանդիպել մարդկանց ամբողջ աշխարհից և ընկերանալ տարբեր ճանապարհորդների հետ: Գոյություն ունեն հինգ տեսակի մատչելի սենյակներ. Անձնական երկտեղանոց սենյակ, երկտեղանոց մահճակալ, եռակի սենյակ, ընտանեկան սենյակ և հանրակացարան: Բոլորը հագեցած են օդորակիչներով և նախկին չորս տիպի սենյակները նաև վայելում են սեփական բաղնիքն ու հեռուստացույցը: Հանրակացարանի համար հանրակացարանը հյուրերին տրամադրում է հանրային լոգարան: -1 40-180:

Բյուջեի խմբագրում

  • Luoyangmingyuan երիտասարդական հանրակացարան , 20 Jiefang North Road (երկաթուղային կայարանից մոտ 5 րոպե ոտքով), ☏ +86 379 63191269, ✉ [email protected]: Մեկնում ՝ 12:00: Գեղեցիկ հանրակացարան, որը շատ նման է հյուրանոցի: Մաքուր սենյակներ `օդորակիչով և նախաճաշով: Հանրակացարաններ `50 ֆունտ:
  • 34.655742127535 112.36880779266 1Luoyang Jujia հանրակացարան , Qiaonan D Section, Longlin Road, Jianxi District, ☏ +86 158 37906577, ✉ [email protected]: Մեկնում ՝ 12:00: Ոչ թե հանրակացարան, այլ ավելի շատ տնակ ՝ մաքուր, լավ կազմակերպված մասնավոր բնակարանում: Հարևանն իրական, ոչ տուրիստական ​​և ընկերական տարածք է, որն ունի շատ մթնոլորտ ՝ ցերեկը և երեկոյան ուսումնասիրելու համար (տեղական ռեստորանները շատ են, ներառյալ այնպիսի արտոնություններ, ինչպիսիք են պարոն Լին 10 րոպե քայլում դեպի հյուսիս Xiyuan Rd): Սենյակներ ընդհանուր հարմարություններով (տաք ջրով ցնցուղ) և անվճար ինտերնետ/WiFi: Առկա են հյուրերի խոհանոց, լվացքի մեքենա, անվտանգության տուփ և սրճարան: Սեփականատերը շատ հաճելի մարդ է առատաձեռն սուրճով, բայց նրա անգլերենը շատ տարրական է: Այն որոշ չափով հեռու է երկաթուղային կայարանից (40 րոպե ավտոբուսով ¥ 1, 15 րոպե տաքսիով ¥ 19), բայց մի՛ փորձեք գտնել այն միայնակ, տերը կամ նրա որդին սիրով կվերցնեն ձեզ: Եթե ​​ձմռանը այցելելը պատրաստ եղեք ցուրտ գիշերվա համար, քանի որ շրջակա ջեռուցիչ չկա: Այնուամենայնիվ, սեփականատերը կտրամադրի ձեզ հարմարավետ տաքացվող վերմակ, որն ավելի քան բավարար կլինի հաճելի երեկոյան քնի համար: Երկտեղանոց սենյակներ ՝ 70 ֆունտ ստերլինգից:
  • 34.662440308026 112.37608850708 2Ռենհե Հոթել , Սիյուան ​​ճանապարհ, Արևելյան հիվանդանոցի կողքին (մոտ 10 րոպե տաքսիով երկաթուղային կայարանից), ☏ +86 379 64278936: Մեկնում ՝ 12:00: Պարզ 2 աստղանի, հիանալի ոչ զբոսաշրջային վայր արևմտյան Լուոյանգում: Մաքուր սենյակներ `օդորակիչով: Հեշտ մուտք դեպի հին քաղաք ավտոբուսով 8. Սենյակ -10 78-108:
  • Լուոյանգ միջազգային հանրակացարան , Binjiang գրասենյակային շենք, 72 Jinguyuan.
  • Nanyuan Express հյուրանոց (洛阳 南苑 快捷 酒店 Luò yáng Nán yuàn Kuài jié jiǔ diàn), Նանչանգ ճանապարհի հարավային ծայր, ianզյանսի շրջան (涧西 区 南昌 路南段 231 号 Jiàn xī qū Nán chāng Lù nán duàn): Սենյակներ անվճար ինտերնետով և էլեկտրական թեյնիկով: Տոմսերի գրասենյակ, ֆիթնես և մերսում մատչելի: Թվարկված սակագները կրկնապատկվում են ¥ 198 -ից, զեղչվում են ¥ 130 -ից, ներառյալ նախաճաշը:

Միջին միջակայքի խմբագրում

  • Luoyang Xiaolangdi հյուրանոց (洛阳 小 浪 底 宾馆 Luò yáng xiǎo làng dǐ Bīn guǎn), Նանչանգ ճանապարհի հարավային ծայր, ianզանիսի շրջան (涧西 区 南昌 路南段 Jiàn xī qū Nán chāng lù nán duàn) , +86 379 64946688, ֆաքս `+86 379 64946288: Երեք աստղանի հյուրանոց `անվճար ինտերնետով համարներով: Առկա է բիզնես կենտրոն, նվերների խանութ, տոմսարկղ, բիլարդ և ֆիտնես: Չինական ռեստորան. Douուցակված գները ՝ 380 ֆունտ ստերլինգից, զեղչված ՝ 218 ֆունտ, նախաճաշ ՝ 15 ֆունտ:
  • Luoyang Shendu հյուրանոց (洛阳 神 都 大厦 Luò yáng Shén dū Dà shà), 168 Huangmei Road, Xigong District (西 工区 黄梅 路 168 号 Xī gōng qū Huángméilù), ☏ +86 379 63485088, ֆաքս ՝ + 86 37962560866: Երեք աստղանի հյուրանոց մեծ սենյակներով ՝ անվճար ինտերնետով: Գործնական կենտրոն, տոմսարկղ, սեղանի թենիս, ֆիթնես և մերսում: Չինական ռեստորան և սենյակների սպասարկում: Douանկալի գներ ՝ 480 ֆունտ ստերլինգից, 228 ֆունտից զեղչված ՝ ներառյալ նախաճաշը:

Splurge Խմբագրել

  • [նախկինում մեռած հղում] Lee Royal Hotel Mudu (洛阳 钼 都 利 豪 饭店 ò Luò yáng Mù dūlì háo guó jì Fàn diàn), Kaiyuan Avenue պողոտայի միջին հատված, Luonanxin District (洛南 新区 开元 大道 中段 Luò nán xīn qū Kāi yuán dào zhōng duàn), ☏ +86 379 65979999, ֆաքս ՝ +86 379 65923393, ✉ [email protected]: Հինգ աստղանի հյուրանոց `անվճար ինտերնետով համարներով: Գործում է բիզնես կենտրոն, տարադրամի փոխանակում, նվերների խանութ, գեղեցկության սրահ, տոմսարկղ, սեղանի թենիս, ֆիտնես, թենիս և փակ լողավազան: Չինական և արևմտյան ռեստորաններ, ինչպես նաև սուրճի խանութ և բար: Թվարկված գները ՝ 1,088-1,980 ֆունտ, ներառյալ նախաճաշը:
  • Luoyang Dongshan հյուրանոց (东山 宾馆 Luò yáng Dōng shān Bīn guǎn), Dongshan, Luolong District (洛龙 区 东山 Luò lóng qū Dōng shān), ☏ +86 379 64686000, ֆաքս ՝ +86 379 64686001: Սենյակներ անվճար ինտերնետով: Բիզնես կենտրոն, տարադրամի փոխանակում, նվերների խանութ, տոմսարկղ, բիլարդ, սեղանի թենիս, ֆիտնես, թենիս, բասկետբոլ, փակ լողավազան, մերսում և ջրային սպորտ: Չինական և արևմտյան ռեստորաններ, ինչպես նաև սուրճի խանութ և բար: Թվարկված գներ ՝ 880-1,580 ֆունտ սթերլինգ, ներառյալ նախաճաշը:

Պեկինը գտնվում է արագընթաց երկաթուղով 3½4 ժամ հեռավորության վրա կամ քնած գնացքով ՝ 7-11 ժամ, Շանհայը ՝ արագընթաց գնացքով ՝ 8-10 ժամ, իսկ Սիանը ՝ արագընթաց գնացքով ՝ 1½-2 ժամ հեռավորության վրա: կամ 4-5 ժամ հեռավորության վրա դանդաղ գնացքով: Հնարավոր է (թեև հոգնեցուցիչ) Պեկինից կամ Շանհայից ժամանել մեկ գիշերվա գնացքով, այցելել Longmen գրոտներ և, հավանաբար, մեկ կամ երկու այլ տեսարժան վայրեր, այնուհետև մեկ գիշեր և մեկ օրվա ընթացքում շարունակել Սիան:


Լուոյան Հին քաղաքի շրջան


Չինական անուն:
Lu 老 Lu (Luoyang Laocheng Qu)
Գտնվելու վայրը: Լուոյանգ քաղաքից հյուսիս -արևելք, Չինաստանի կենտրոնական Հենան նահանգում:
Բացման ժամանակը. Լիջինի դարպաս ՝ 07: 00-19: 00
Տոմս: CNY 30 Լիժինյան դարպասի տոմսերի համար `ազգային քաջվարդ զբոսայգու, China & rsquos National Flower Park- ի և International Peony Garden- ի համար, տարբեր ժամանակներում փոփոխական է:
Ինչպես հասնել այնտեղ:
-41 համարի ավտոբուսով գնացեք Լիջինի դարպաս ՝ Լուոյանգ երկաթուղային կայարանի դիմաց գտնվող հրապարակում:
-Թիվ 101, 9, 8, 41, 48, 53, 65 ավտոբուսով գնացեք Լուիջանի կենտրոնում գտնվող Լիջին դարպաս:
-Նստեք թիվ 51 ավտոբուսով Լուոյանգ երկաթուղային կայարանի դիմաց գտնվող հրապարակում ՝ դեպի ազգային պիոն .
-Լուոյանգ երկաթուղային կայարանի դիմաց գտնվող հրապարակում գտնվող թիվ 83 ավտոբուսով գնացեք Միջազգային քաջվարդի այգի:
Travelամփորդական խորհուրդներ.
1. Լուոյանգում պիոնների ծաղկման շրջանը ապրիլից մայիս ընկած ժամանակահատվածն է:
2. Պիոնի մշակույթի փառատոնը սովորաբար անցկացվում է ամեն տարի ապրիլի 1 -ից մինչև մայիսի 10 -ն ընկած ժամանակահատվածում:

Հակիրճ ներածություն Լուոյան Հին քաղաքի շրջանի մասին

Լուոյան Հին քաղաքի շրջանը գտնվում է Լուոյանգից հյուսիս -արևելք, Հենան նահանգում: Այն նստած է Մենգշան լեռան դիմաց և կանգնած է Longmen Grotto- ի (Dragon Gate Grotto) հետ, որի միջով անցնում է Լուո գետը: Այն ունի 3050 տարվա պատմություն, քանի որ Չժոուի դուքսը այստեղ կառուցել է մի քաղաք, որը կոչվում է «Լուո Յի»: .7բաղեցնելով 56,7 քառակուսի կիլոմետր տարածք ՝ այն կառավարում է մեկ ավան և յոթ ենթաշրջան: Լուոյանգ Լաոչեն շրջանը, լինելով բազմաթիվ կայսրությունների մայրաքաղաք, պատմության մեջ եղել է քաղաքական, տնտեսական և մշակութային կենտրոնը: Այն կրում է խոր Heluo մշակույթ (մշակույթ Դեղին գետի և Լուո գետի երկայնքով) և ծնում է արևելյան քաղաքակրթություն: Այն թղթե պատրաստման գյուտարար Կայլունի տունն է: Լուոյանի մասին բազմաթիվ բանաստեղծություններ են գրել այնպիսի հայտնի բանաստեղծներ, ինչպիսիք են Լի Բայը, Դու Պուն և Բայ Juույին: Ավերակներ և մնացորդներ են սփռված այստեղ-այնտեղ, այդ թվում ՝ Սուի դինաստիայի Լիջին դարպասը (581-618), Սուի դինաստիայում կառուցված Չժոուի դուքսի տաճարը, Սեն դինաստիայի Վենֆենգ պագոդան (960-1279), Յուան դինաստիայի Ֆուվեն տաճարը (1271 թ.) -1368), Փառքի սրահ (Մինգթանգ), որը կառուցվել է Տանգ դինաստիայում (618-907), Մինգի թմբուկի աշտարակը (1368-1644) և ingին (1644-1911) դինաստիաներ, հնագույն փողոցներ և բնակելի տներ: Լուոյանգ Հին քաղաքի շրջանը զբոսաշրջությունը զարգացնելու համար իր խորը մշակույթն է բերել: Հին շենքերի կլաստերն այստեղ ամուր կանգնած են ՝ արտացոլելով անցյալում Լուոյանգի ծաղկումը:

Լիջինի դարպասը Լուոյան քաղաքի հին քաղաքի շրջանի մուտքն է: Այն Լուոյանգ Հին քաղաքի շրջանի ամենաազդեցիկ ուղենիշն է: Կառուցված Սուի դինաստիայում (581-618), երբ մայրաքաղաքը Լուոյանգն է, Լիջին դարպասը Չինաստանում իր տեսակի մեջ ամենատիպիկն ու լավագույնն է: Բարձր ու հաստ պատը, ընդարձակ դիտարանը և բազմաթիվ դռները հանդիսանում են վեհաշուք դարպաս: Lijing Gate Scenic Area- ը միավորում է սննդի կազմակերպումը, կացարանը, գնումները և զվարճանքը: Այն ներկայացնում է Երկնքի թագուհու դահլիճը, որտեղ երկրպագում է Մազուին (աստվածուհի Հարավային Չինաստանում և Թայվանում), ինը վիշապների սրահ, որտեղ կանգնած են Չինաստանի ինը հայտնի կայսրերի քանդակները, Ավալոկիտեսվարայի սրահը, քաղաքի աստվածը և rsquos տաճարը, քաղաքի պատը, մշակութային միջանցքը ցուցադրելու համար: տեսարժան վայրեր և հայտնիներ Լուոյանգի տարածքում, Emperor & rsquos Archive, որը ներկայացնում է 104 կայսրեր, ովքեր իրենց մայրաքաղաքը գտել են Լուոյանգում և այլն:

Entering into Luoyang Old Town District, you will be dazzled by the bustling shopping streets and residential alleys, which are decorated with red lanterns. Countless stalls and restaurants line on both sides. In ancient time, merchants streamed in and out continuously and boosted the economy. Even today, Luoyang Old Town District is still flourishing. Many antiques, Tri-colored glazed pottery (tang san cai), calligraphy and painting works are displayed in stalls. Visitors can eat local foods and buy handicrafts at a relatively low price. Water Banquet is the local dining customs. Water Banquet (shui xi) has a history of over one thousand year. It is composed of eight cold and sixteen warm dishes cooked in various broths, hence the name. Luoyang Old Town District also features a Muslim community. Muslim makes distinctive and delicious noodles, which are usually cooked with lamb or chicken in a spicy flavor.

Peony is China&rsquos national flower. As a saying goes that ''the peonies of Luoyang is the most beautiful under heaven'', a visit to Luoyang will not be completed without going to a peony garden. There are mainly three peony gardens in Luoyang Old Town District, namely National Peony Park, China National Flower Garden and International Peony Garden. Since all of them are located on the Mengshan Mountain flowering of peony is a little later than that of downtown area, starting from mid-April to May.


Four Great Ancient Capitals of China

Պեկին

Beijing, which is the current capital of China, has a long history that dates back more than 3,000 years. Before the first emperor unified the country in 221 BCE, Beijing served as capital of the ancient states of Yan and Ji, and was a developing provincial city in northern China during the imperial rule until the 13th century, when it became capital of the Jin and Liao dynasties. Beijing first became the capital of China during the Yuan dynasty (1279–1368), and later served as capital during the Ming and Qing dynasties, the Republic of China (1912–1928), and the current People's Republic of China.

Nanjing

Nanjing holds a prominent place in China's history, as it served as the capital of several dynasties, kingdoms, and republican governments from the third century until the mid-twentieth century. Six of China's great dynasties, including the Eastern Wu, Eastern Jin, Liu Song, Southern Qi, Liang, and Chen dynasties, had capitals in Nanjing. During the Ming dynasty, the capital was moved to Beijing, but Nanjing remained an important economic and political center. In January 1912, the Xinhai Revolution resulted in the formation of the Republic of China, and Nanjing was named as its capital. In 1937, Japan invaded China, capturing the city and killing more than 350,000 people in what came to be known as the Nanjing Massacre. During the Chinese Civil War, the People's Liberation Army (PLA) captured Nanjing and downgraded its status to the provincial capital of Jiangsu Province, and named Beijing as the national capital.

Luoyang

Luoyang has been an important city throughout the history of China, serving as the capital of the Eastern Zhou dynasty (770-255 BCE) and during the latter part of the Han dynasty (206-220 BCE). During the Eastern Han dynasty, Luoyang was the capital and start of the Silk Road, but the capital was later moved to Changan (now Xi'an), which was located further west in a more strategic position. The city also partially served as the capital of the Sui dynasty before flourishing as the capital of the Tang dynasty (618-907 CE).

Xi'an

Xi'an, which was historically known as Changan, is considered to be one of the birthplaces of Chinese history and civilization. Xi'an has existed for approximately 6,000 years, and for a period of 1,200 years the city was capital of 13 dynasties, including the Han and Tang dynasties. The city became a popular cultural and economic center, and was the starting point of the Silk Road that connected China to the rest of Asia and Europe. Over time, the city's status faded, and it was named the provincial capital of Shaanxi Province, after the formation of the People's Republic of China.


Luoyang

Luoyang was once called &ldquoYuzhou&rdquo, located in western Henan Province on the middle reaches of the yellow river. It has a history over 5000 years and is one of the cradles of Chinese culture and civilization. The city enjoys another name as &ldquoImperial capital of a thousand years&rdquo for it was the capital city of 13 ancient dynasties from Xia Dynasty (21st-16th century BC) and there were more than 105 emperors ascended the throne at the city. HUzSilk Road Adventure & Private Tours - Silk Road China Tours

Louyang is also considered the peony capital. Throughout Chinese history, peonies in Luoyang are often said to be the finest in the country and are also ranked as "First under the heaven." In 1982, peony was defined as the city flower of Luoyang and at the same time, a decision was made to hold an annual peony fair festival in Luoyang which starts in the month of April. If you are in Luoyang then Wangcheng Park is one the best places to enjoy the beauty of the peonies, during the Luoyang Peony Festival. Not only the Chinese peonies, but peonies from the other countries are also the attraction for the visitors at this festival. HUzSilk Road Adventure & Private Tours - Silk Road China Tours

Luoyang was founded in the mid-11th century bce at the beginning of the Zhou dynasty (1046&ndash256 bce), near the present-day west town, as the residence of the imperial kings. It became the Zhou capital in 771 bce and was later moved to a site northeast of the present-day east town it was named Luoyang because it was north (yang) of the Luo River, and its ruins are now distinguished as the ancient city of Luoyang. HUzSilk Road Adventure & Private Tours - Silk Road China Tours

The city of the Han period (206 bce&ndash220 ce) was located approximately on the site of the ancient Luoyi but was called Luoyang. This name alternated with the name Henanfu until contemporary times. Luoyang did not become the Han capital until the 1st century ce, at the beginning of the Dong (Eastern) Han period, though its economic importance had been recognized earlier. In 68 ce the Baima (&ldquoWhite Horse Temple&rdquo), one of the earliest Buddhist foundations in China, was built about 9 miles (14 km) east of the present-day east town. HUzSilk Road Adventure & Private Tours - Silk Road China Tours

During the 4th century Luoyang changed hands several times between the rulers of Dong (Eastern) Jin, Hou (Later) Zhao, and Yan, and it did not prosper again until 495, when it was revived by the Xiaowendi emperor of the Bei (Northern) Wei dynasty (386&ndash534/535). The Bei Wei emperors ordered the construction of cave temples at Longmen, south of the city. This inaugurated one of the greatest centres of Chinese Buddhism, the surviving sculptures of which are of prime importance to the history of Chinese art the Longmen complex was designated a UNESCO World Heritage site in 2000. As the eastern capital of the Tang dynasty (618&ndash907), Luoyang was expanded, and the part now constituting the east town was created. After a rebellion in the mid-8th century, however, Luoyang fell into an economic decline that lasted until the mid-20th century. By 1949 Luoyang was so diminished that its population had dwindled to about 75,000. HUzSilk Road Adventure & Private Tours - Silk Road China Tours

However, Luoyang subsequently underwent substantial economic recovery. During the 1950s, with the assistance of the former Soviet Union, several large-scale industrial projects were launched in Luoyang, and it became one of China&rsquos major industrial cities. The city has experienced even more-rapid development since the 1980s. It now has flourishing metallurgical, petrochemical, textile, and food-processing industries. Luoyang is also an important local transportation hub. The east-west Longhai rail line, which connects Lianyungang with Lanzhou, and the north-south Jiaozuo-Zhicheng rail line cross at Luoyang. Luoyang airport has scheduled flights to Beijing and other major cities in China. HUzSilk Road Adventure & Private Tours - Silk Road China Tours

Luoyang is also a major cultural centre and is one of the nationally designated historical and cultural cities. Several institutions of higher education are located there, including the Henan University of Science and Technology (1952). The ruins of the former dynastic capitals around the city, as well as the Longmen cave complex and other historic Buddhist temples, are popular tourist attractions. HUzSilk Road Adventure & Private Tours - Silk Road China Tours

Weather HUzSilk Road Adventure & Private Tours - Silk Road China Tours

HUzSilk Road Adventure & Private Tours - Silk Road China Tours


Map of Luoyang - History

Chinese History - Tang Empire Geography

  • Prehistory and Xia
  • Shang
  • Zhou
  • Քին
  • Han and Xin
  • Three Kingdoms
  • Jin
  • 16 Barbarian States
  • Southern Dynasties
  • Northern Dynasties
  • Sui
  • Tang
  • Five Dynasties
  • Ten States
  • Song
  • Liao (Khitan)
  • Jin (Jurchen)
  • Western Xia (Tanguts)
  • Yuan (Mongols)
  • Ming
  • Qing (Manchu)
  • Republic of China (1911-49)
  • People's Republic
  • Taiwan R.O.C.

) and superior prefectures (fu 府, a few areas mostly around the capitals). Many names of the Tang period prefectures survive in the name of modern cities, like Yangzhou 揚州, Hangzhou 杭州, Guangzhou 廣州 etc. In the western and southern border regions there were many inferior prefectures headed by submissive chieftains of Non-Chinese tribes (in the map signified by a circle).





From the year 806 on the civil administratorial structure of the circuit was superposed with the militarian structure of defence commands (fangzhen 方鎮 or fanzhen 藩鎮 in the map in brown color) headed by military commissioners (jiedushi 節度使 similar titles were: surveillance commissioner guanchashi 觀察使 , examination commissioner anchashi 按察使, investigation commissioner caifangshi 採訪使, regulatory commissioner jinglüeshi 經略使 , or defence commissioner fangyushi 防禦使 ).


Map of Luoyang - History

Luoyang, a city in Henan province , is known as the city of peonies. Situated on the north bank of the Luo River, it is cut by two rivers that flow into the Luo, the Jian to the west and Chan to the east.

Weather: Four clear seasons with annual average temperature 14.6 C (58 F).

Henan is the heart of ancient China. As far back as the Neolithic Era, the area was well populated. The capital of the bronze-age Shang Dynasty was in the present-day Anyang . Then in the 1lth century B.C., one of the Zhou kings made his temporary capital at Luoyi near Luoyang.

Since 1949, the city has grown in importance as an industrial center. It now has machine-building works, chemical factories, textile plants, glass works and a large tractor factory.

Tourist Attractions of Luoyang

Longmen Caves
About eight miles south of Luoyang on the Yi River, at a spot where high cliffs on either side form a pass, is a caved area once known as the "Gate of Yi River", which later became known as Longmen, or the Dragon Gate. Craftsmen began work on Buddhist grottoes in 494 when an emperor of the Northern Wei moved the capital from what is now known as Datong ( Shanxi Province ) to Luoyang. The artistry is therefore an extension from Datong. The work at Longmen proceeded through seven dynasties, and in more than 1,300 caves, there are 40 small pagodas, and almost 100,000 Buddha statues ranging in size from one inch to 57 feet. These caves and the stone sculptures they contain rank with the caves at Yungang and Dunhuang ( Gansu Province ) as the great remaining masterpieces of Buddhist culture in China.

Luoyang Peonies
China is famous for its peonies, a flower known for its "celestial
beauty and fragrance." The peony symbolizes peace, fortune prosperity. As early as the Northern Song Dynasty (960-1127) the blossoms from Luoyang were already renowned. The scholar Quyang Xiu wrote a poem declaring that Luoyang soil is the most suitable for cultivating peonies, and local flowers are so beautiful they win the admiration of the world.

Among the many varieties of Luoyang peonies, the most precious are the graceful Yao Yellow and the beautiful Wei Purple, crowned the "king" and "queen" of peonies. The pure, frosty White Which Shines at night and the Two Qiao Beauties, in pink and crimson or violet, show in their beauty the superiority of their species.


Where is China?

China is an East Asian country, situated in the Northern and Eastern hemispheres of the Earth. China shares its borders with 14 countries: Mongolia in the north Russia and North Korea in the northeast Vietnam, Laos, Myanmar, India, Bhutan and Nepal in the south Pakistan in the southwest Afghanistan, Tajikistan, Kyrgyzstan and Kazakhstan in the west. China is also bounded by the Yellow Sea and the East China Sea in the east and the South China Sea in the southeast.

Regional Maps: Map of Asia


Ancient World History

There are also stone hand tools and drawings from a much more recent period of prehistory in limestone caves near Dire Dawa, with the initial discoveries being made by H. Breuil and P. Wernert in 1923, further work in the late 1940s site by Frenchman H. Vallois, and then in the 1970s by Americans C. Howell and Y. Coppens. Work in the Awash Valley and also at Melka-Kunture, during the 1960s and early 1970s, was conducted by Jean Chavaillon, N. Chavaillon, F. Hours, M. Piperno, and others.

Another prominent anthropologist, Richard Leakey, has worked in the Omo river region of southwest Ethiopia and participated in much research in neighboring Kenya, where his father, Louis Leakey, was involved in many excavations.


It appears that some time between the eighth and sixth millennia b.c.e. people were beginning to domesticate animals, and archaeological evidence has shown that by 5000 b.c.e. communities were being formed in the Ethiopian highlands, and it seems probable that the languages started developing at this time.

Linguists attribute an ancient tongue, based on the modern Afro-Asiatic (formerly Hamito-Semitic) languages, as developing later into the Cushitic and Semitic languages that are used today.

By 2000 b.c.e. evidence of grain cultivation of cereals and the use of the plow, probably introduced from Sudan, and animal husbandry, have been found. It is believed people during this period would have spoken Geez, a Semitic language that became common in Tigray, which is believed to be the origin of the modern Amharic and also Tigranya.

There were many early links between ancient Ethiopia and Egypt starting with Piye, a ruler of the Fifth Dynasty in Egypt (2500 b.c.e.), and there were occasions when the two countries were recorded as having the same ruler, whose capital was at Napata, north of modern-day Sudan.

Indeed, Pharaoh Sahure sent a voyage to the land of Punt during the Fifth Dynasty, and most scholars believe that this represents a part of modern-day Ethiopia, although some place Punt as being in modern-day Yemen or even as far south as Zanzibar, or even the Zambezi. This expedition sent by Sahure returned with 80,000 measures of myrrh 6,000 weights of electrum, an alloy made from silver and gold and 2,600 “costly logs,” probably ebony.

The most famous expedition to Punt was that led by Queen Hatsehpsut in about 1495 b.c.e., according to inscriptions detailing it that have been found on the temple of Deir el-Bahri in Thebes. The carvings show traders bringing back myrrh trees, as well as sacks of myrrh, incense, elephant tusks, gold, and also some exotic animals and exotic wood.

From about 800 b.c.e., several kingdoms started to emerge in Ethiopia. The first was the kingdom of Da’amat, which was established in the seventh century b.c.e. and dominated the lands of modern-day western Ethiopia, probably with its capital at Yeha.

A substantial amount about Yeha is known, owing to the excavations of Frenchman Francis Anfray in 1963 and again in 1972󈞵, as well as work by Rodolfo Fattovich in 1971. Much of the early work of the former was concentrated in rock-cut tombs, with the latter working extensively on pottery fragments.

From their work and the work of other archaeologists it was found that Yeha was an extensive trading community, well established in the sale of ivory, tortoiseshell, rhinoceros horn, gold, silver, and slaves to merchants from south Arabia. It also seems to have had close links with the Sabaean kingdom of modern-day Yemen, as all the surviving Da’amat inscriptions refer to the Sabaean kings.

The kingdom of Da’amat used iron tools and grew millet. It flourished for about 400 years but declined with the growing importance of other trade routes and possibly due to the kingdom not being able to sustain itself, having killed many of the animals in its region and possibly exhausted the mines.

Substantial archaeological work has been carried out on this period of Ethiopian history with one search by Jean Leclant in 1955󈞤, finding two sites at Haoulti-Melazo with a statue of a bull, incense altars, and some fragmentary descriptions.

The next kingdom, which gradually took over from Da’amat, was the kingdom of Axum (Aksum), from which modern Ethiopia traces its origins. The large temple at Yeha dates to 500 b.c.e., and scholars question whether it was built by the kingdom of Da’amat or that of Axum.

Axum may have emerged from 1000 b.c.e., but it was not until 600 b.c.e. that it become important. Like Da’amat, it also relied heavily on trade with Arabia, forming a power base in Tigray, and controlling the trade routes from Sudan and also those going to the port of Adulis on the Gulf of Zula. The kingdom of Axum used Geez as its language, with a modified south Arabian alphabet as their script.

Indeed, so much of Axum’s architecture and sculpture are similar to earlier designs that have been found in South Arabia as to suggest to some historians that the kingdom might have been largely established by people from Arabia. This is reinforced by the fact that Axum also used similar deities to those in the Middle East.

During the eighth century b.c.e. it is thought that Judaism reached Ethiopia—the modern-day Falashas are the descendents of the Ethiopian Jews. It seems likely that Jewish settlers from Egypt, Sudan, and Arabia settled in Ethiopia, but attempts to link them chronologically with a specific biblical event such as Moses leading the Jews from Egypt or the Babylonian Captivity have not been successful.

In this debate exists the legend of the queen of Sheba. She was known locally as Queen Makeda and is believed to have ruled over an area of modern-day southern Eritrea and was involved in a pilgrimage to Jerusalem.

There she met the Israelite king Solomon, and they may have had an affair that led to the birth of a son who became Menelik I, the ancestor of the Ethiopian royal house that ruled the country until 1974, although this rule was interrupted by the Zagwe dynasty.

Certainly the dynasty tracing their ancestry from Menelik calls itself the Solomonic dynasty. One version of the legend includes Menelik I returning to Jerusalem where he takes the Ark of the Covenant, which some believe is still in Ethiopia.

By the fifth century b.c.e. Axum had emerged as the major trading power in the Red Sea, with coins minted bearing the faces of the kings of Axum being widely distributed in the region.

Mani (216-c. 274 c.e.), the Persian religious figure, listed the four great powers during his life as being Rome, Persia, China, and Axum. During the third century b.c.e. Ptolemy II and then Ptolemy III of Egypt both sent expeditions to open up trade with Africa and, it has been suggested, also to obtain a source of war elephants for the battles against their rival, the Seleucid Empire.

The latter tended to gain a military advantage by using Indian elephants, with the Ptolemies using either Indian elephants or North African elephants, which are smaller than Indian elephants. Although the Ptolemies soon stopped sending missions to the Red Sea and beyond, trade relations continued.

The Roman writer Pliny, writing before 77 c.e., mentioned the port of Adulis, and the first-century c.e. Greek travel book Periplus Maris Erythraei describes King Zoskales living in Adulis—then an important trading destination and the port for the kingdom of Axum—as being the source for ivory taken from the hinterland to the capital of Axum, eight days inland from Adulis. Zoskales in Adulis was described as “a covetous and grasping man but otherwise a nobleman and imbued with Greek education.”

The writer of Periplus Maris Erythraei also notes that there was a large number of Greco-Roman merchants living at Adulis, and it seems likely that it was through them that the ideas of Judaism and then Christianity started to flourish.

The arrival of Christianity in Ethiopia is ascribed to Frumentius, who was consecrated the first bishop of Ethiopia by Athanasius of Alexandria in about 330 c.e. He came to Axum during the reign of the emperor Ezana (c. 303–c. 350), converting the king as is evident in the design of his coins, changed from an earlier design of a disc and a crescent.

This meant that the Monophysite Christianity of the eastern Mediterranean region was established firmly in Axum during the fourth century, and two centuries later monks were converting many people to Christianity in the hinterland to the south and the east of Axum.

The Christianity in Axum became the Ethiopian Orthodox Church, heavily influenced by the Egyptian Coptic Church. The last stela at Axum, late in the fourth century, mentions King Ouszebas.

At its height Axum not only dominated the Red Sea in areas of commerce but even held land controlling the South Arabian kingdom of the Himyarites in modern-day Yemen, with King Ezana described on his coins not only as “king of Saba and Salhen, Himyar and Dhu-Raydan” but also “King of the Habshat”—all these places being in South Arabia. He had also, by this period, adopted the title negusa nagast (“king of kings”).

On the African continent their lands stretched north to the Roman province of Egypt and west to the Cushite kingdom of Meroë in modern-day Sudan. Indeed, it seems that the forces of Axum had captured Meroë in about 300 c.e.

However, during the reign of Ezana it experienced a decline in fortune but regained its former strength over the next century. This is borne out by the few inscriptions that survive, which were either in Geez or in Greek.

When Christians were attacked in Yemen in the early sixth century, Emperor Caleb (r. c. 500�) sent soldiers to prevent them from being persecuted by a Jewish prince, Yusuf Dhu Nuwas, who attacked the Axum garrison at Zafar and burned all the nearby Christian churches. This represented a time when Axum was probably at its height in terms of its power and diplomatic connections.

The Book of the Himyarites revealed previously unpublished information about Caleb’s attack on Yemen. King Caleb spent his last years in a monastery, but by this time Axum was in control of land on both sides of the Red Sea and was in regular communications with the Byzantine Empire at Constantinople.

Axum’s power waned when the Sassanid Empire invaded the region in 572. Although it is not thought that the Sassanids conquered the kingdom of Axum, they probably did defeat its armies in battle and certainly cut off its trade routes not only to Arabia but also into Egypt, thus ensuring its gradual decline.

The political influence of Axum had ended, and the city would have declined. Some 30󈞔 years later the whole of South Arabia and also Egypt were controlled by the Arabs, cutting off the connections between Axum and the Mediterranean.


Դիտեք տեսանյութը: Longmen Grottoes: A symbol of ancient cultural exchange in Asia